علم و فناوری

علم و فناوری روز دنیا

علم و فناوری

علم و فناوری روز دنیا

مقالات و اخبار علم و فناوری جدید دنیا

بایگانی
نظرسنجی


دبیر جشنواره ایده‌های برتر گفت: 37 ایده از استان قزوین در سامانه جشنواره شتاب ملی ثبت شده است.

به گزارش ایسنا، یوسف گرجی مهلبانی رئیس پارک علم و فناوری و دبیر جشنواره ایده‌های برتر در نشست خبری هفته پژوهش که امروز در سالن مدیریت بحران استانداری برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: جشنواره شناسایی و توانمندسازی ایده‌های برگزیده شتاب ملی یک رویداد غیر انتفاعی است که با هدف ایجاد کسب و کار نو از ایده‌های نو، با حمایت وزارت علوم تحقیقات و فناوری در سطح کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری دومین جشنواره ایده‌های برتر استان توسط دبیرخانه برگزاری هفته پژوهش استان به پارک علم و فناوری قزوین سپرده شده و صاحبان ایده می‌توانند ایده‌های خود را در سامانه ثبت ایده‌های استان به نشانی http://admit.qstp.ir/idea  مراجعه کنند.

گرجی خاطر نشان کرد: تا کنون 123 ایده در این سامانه به ثبت رسیده است که پس از داوری سه ایده برتر در استان مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

دبیر جشنواره ایده‌های برتر تصریح کرد: در حوزه داوری ایده‌ها، خلاقیت و کاربردی بودن ایده‌ها مد نظر قرار گرفته شده است و با این عوامل ایده‌ها مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

گرجی ادامه داد: پارک علم و فناوری در راستای ماموریت خود حمایت از شرکت‌های دانش بنیان را برعهده دارد دارد و فعالیت‌های مختلفی را در جهت توانمندسازی و شناسایی ایده‌های برتر در سطح استان در دستور کار خود قرار داده است.

وی تأکید کرد: پارک علم و فناوری از افراد صاحب ایده حمایت می‌کند و برای ایده‌های با قابلیت تجاری شدن تلاش می‌کند.

رئیس پارک علم و فناوری در درپایان گفت: ثبت 123 ایده در سامانه نشان داد که در همه زمینه‌ها شاهد حضور ایده پردازان هستیم و می‎توان از ایده‌های آنان استفاده کرد.


منبع: isna

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۱۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی